SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Limitowana seria piwa Desperados (wideo)

Grupa Żywiec wprowadza na rynek limitowaną serię piwa Desperados o smaku tequili. Towarzyszy temu telewizyjna kampania reklamowa.

Wprowadzana właśnie do sprzedaży limitowana seria piwa Desperados jest dostępna w butelkach o pojemności 400 ml z czterema różnymi etykietami przygotowanymi przez agencję Brand Union z Paryża. Każda z nich jest utrzymana w komiksowej stylistyce, podkreślając dziki charakter napoju i jego najważniejszą cechę - smak tequili.




Wprowadzeniu marki towarzyszy telewizyjna akcja reklamowa prowadzona zarówno w kanałach ogólnodostępnych, jak i niszowych. Adaptację kampanii przygotowała agencja Locomotiva, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Dołącz do dyskusji: Limitowana seria piwa Desperados (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl