Lighthouse Consultants dla TVP
W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską.
Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego "Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka". Działania obejmą kontakty z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi oraz wsparcie projektu poprzez komunikację w Internecie. Dodatkowo agencja nawiąże współpracę z jurorami konkursu.
Głównym celem jest dotarcie z informacją o przedsięwzięciu do jak najszerszej grupy jego adresatów, a także wypromowanie dotychczasowych laureatów projektu "Dolina Kreatywna".
Umowa została zawarta na 6 miesięcy (począwszy od 15 listopada 2007). Agencja wybrana została w drodze konkursu.
"Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka" to cykliczny projekt stypendialny skierowany do młodych twórców (14-25 lat), który obejmuje 10 dziedzin sztuki, tj. multimedia, fotografię, literaturę, taniec, sztuki plastyczne, muzykę, teatr, animację kultury oraz design (co miesiąc rozstrzygamy konkurs w jednej z tych dziedzin - aktualny harmonogram konkursów na stronie internetowej). Celem projektu jest wspieranie młodych talentów i umożliwienie im dalszego rozwoju kariery artystycznej. Laureaci są prezentowani w audycji telewizyjnej na antenie TVP2 w programie "Dolina Kreatywna" emitowanym w trzeci piątek każdego miesiąca. Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne.
dolinakreatywna.tvp.pl
Dołącz do dyskusji: Lighthouse Consultants dla TVP