Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber
Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
LifeTube Content Lab ma pomóc w zwiększaniu przychodów pasywnych twórców i monetyzacji tworzonych treści. Na czele nowo powstałego działu LifeTube Content Lab staje Sebastian Huber, dotychczasowy country manager Jellysmack na Polskę, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media.
- Unowocześniamy LifeTube, tworząc usługi oraz narzędzia technologiczne, które pozwolą naszym twórcom na jeszcze większą efektywność w monetyzacji treści, które kreują oraz ich talentów. Bardzo się cieszę, że to Sebastian staje się jedną z twarzy zmian zachodzących w firmie. Oprócz fantastycznej energii wnosi ze sobą niezbędne doświadczenie wyniesione z Jellysmack i The Walt Disney Company. LifeTube Content Lab to dopiero przedsmak tego, co szykujemy - mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, spółce inwestycyjnej będącej właścicielem LifeTube.
Sebastian Huber wczśniej w FOX i National Geographic
Sebastian Huber swoje doświadczenie zdobywał od 2008 roku. Karierę rozpoczął od prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace, a następnie przez kilkanaście lat, jako ead of digital, kierował działem Digital Media w Europie Centralnej i Wschodniej w telewizjach FOX i National Geographic. Po przejęciu firmy przez The Walt Disney Company skupił się na content recyclingu i redystrybucji treści wideo FOX/NG, których efektem były wieloletnie umowy partnerskie z firmami Onet- RASP, oraz TVN.