SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber

Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.

LifeTube Content Lab ma pomóc w zwiększaniu przychodów pasywnych twórców i monetyzacji tworzonych treści. Na czele nowo powstałego działu LifeTube Content Lab staje Sebastian Huber, dotychczasowy country manager Jellysmack na Polskę, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie twórców internetowych i monetyzację treści na platformach social media.

- Unowocześniamy LifeTube, tworząc usługi oraz narzędzia technologiczne, które pozwolą naszym twórcom na jeszcze większą efektywność w monetyzacji treści, które kreują oraz ich talentów. Bardzo się cieszę, że to Sebastian staje się jedną z twarzy zmian zachodzących w firmie. Oprócz fantastycznej energii wnosi ze sobą niezbędne doświadczenie wyniesione z Jellysmack i The Walt Disney Company. LifeTube Content Lab to dopiero przedsmak tego, co szykujemy - mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, spółce inwestycyjnej będącej właścicielem LifeTube.

Sebastian Huber wczśniej w FOX i National Geographic

Sebastian Huber swoje doświadczenie zdobywał od 2008 roku. Karierę rozpoczął od prowadzenia polskiego oddziału serwisu społecznościowego Myspace, a następnie przez kilkanaście lat, jako ead of digital, kierował działem Digital Media w Europie Centralnej i Wschodniej w telewizjach FOX i National Geographic. Po przejęciu firmy przez The Walt Disney Company skupił się na content recyclingu i redystrybucji treści wideo FOX/NG, których efektem były wieloletnie umowy partnerskie z firmami Onet- RASP, oraz TVN.