Letnie eventy Fanty nad morzem
Coca - Cola Poland Services prowadzi w nadmorskich miejscowościach cykl imprez sponsorowanych przez markę Fanta.
Eventy pod hasłem "Fanta World-Paszport do świata egzotycznej zabawy", promujące dwa nowe sezonowe produkty: Fanta Pineapple oraz Fanta Shokata, odbywają się w wybranych klubach, na plażach lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie. W lipcu imprezy w rytmie reggae utrzymane są w klimacie Jamajskim powiązanym z Fantą o smaku ananasowym. W sierpniu, kiedy laitmotivem stanie się Fanta Shokata, klimat zmieni się na Malediwski w rytm muzyki bolly.
Organizatorzy przewidzieli dla uczestników szereg atrakcji, od możliwości wygrania ciekawych nagród po kursy tańca prowadzone przez profesjonalnych instruktorów. Główną nagrodą są paszporty Fanta World, które uprawniają do otrzymania dwóch darmowych drinków Fanta i dwóch egzotycznych tatuaży, płyty CD z muzyka reggae/bolly. Ogromną atrakcję stanowi również zabawa "speed-dating", czyli randki na wesoło, podczas których można zawrzeć nowe, interesujące znajomości. "Speed-dating" odbywa się wyłącznie w językach jamajskim oraz malediwskim.
Dom mediowy Starcom zajmujący się planowaniem i zakupem mediów dla Coca - Cola Poland Services, wspiera projekt Fanta World komunikacją. W każdym kurorcie na trasie Fanta World umieszczone zostały airwalle o powierzchni 8X6 m. Z głośników obok konstrukcji outdoorowych wydobywa się muzyka w rytmach reggae. Wewnątrz nośników umieszczone zostały specjalne urządzenia wysyłające w technologii bluetooth informację o możliwości ściągnięcia darmowej gry Java, obrandowanej przez Fantę oraz tapety i dzwonki Fanta, na telefony komórkowe osób znajdujących się w promieniu 100 m od airwalla. Dodatkowo w ściągniętej aplikacji poza mobilnymi gadżetami, można przejrzeć kalendarium wszystkich imprez i dowiedzieć się o konkursach oraz planach eventów. Osoby nieposiadające bluetootha w komórce, z layoutu airwalla mogą się dowiedzieć o możliwości ściągnięcia na komórkę tych samych gadżetów SMSem (za 50 gr + VAT, na numer 7040 z dopiskiem w treści SMSa Fanta).
Kampania informująca o imprezach Fanta World prowadzona jest również w mediach lokalnych (prasa i radio), a pocztówki reklamowe dystrybuowane są przez grupy desantowe hostess. Ponadto obszerne relacje z imprez i zapowiedzi kolejnych, publikowane są w tygodniku "Aktivist na fali", specjalnym letnim wydaniu magazynu "Aktivist", dostępnym w najpopularniejszych kurortach nadmorskich.
Cykl eventów Fanta World potrwa do końca wakacji. Wartość budżetu marketingowego nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Letnie eventy Fanty nad morzem