Lek na kaca reklamuje się na kanapkach
Pod hasłem "Na poimprezowy ból głowy!" prowadzona jest nietypowa kampania reklamowa leku Alka-Prim. Jej nośnikami są kanapki sprzedawane w warszawskich biurowcach.
Kampania reklamowa produkowanego przez Polpharmę leku Alka-Prim prowadzona jest pod nawiązującym do karnawału hasłem "Na poimprezowy ból głowy!". W akcji wykorzystywane są nietypowe nośniki: naklejki na kanapki i zestawy lunchowe sprzedawane w warszawskich biurowcach.
Rozpoczęta w ubiegłym tygodniu akcja obejmuje 65 tys. nośników zawierających slogan reklamowy i logo Alka-Prim. Kreacją kampanii zaplanowanej do 16 stycznia zajęła się agencja Brainshop U-boot, która przy przeprowadzaniu akcji współpracuje z domem mediowym Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Lek na kaca reklamuje się na kanapkach