„Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry
W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Violetta Oficjalny Magazyn”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w listopadzie 2015 roku wyniosła 63 674 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu ub.r.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do magazynu „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 45 481 egz., wyższym o 3,54 proc. niż rok wcześniej.
Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 423 egz., po spadku o 0,52 proc.
Na 9. miejscu znalazł się „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 63,95 proc. do 22 587 egz. Tytuł ten w listopadzie 2014 roku był 11 - ostatni.
Z kolei największy spadek, wynoszący 55,39 proc. do 13 707 egz., odnotował „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). W zestawieniu spadł on z miejsca 6. na 11.
ZKDP |
listopad |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
69 981 |
64 670 |
63 674 |
- |
- |
- |
Lego. Legends of Chima |
59 961 |
45 481 |
45 481 |
59 760 |
44 375 |
43 927 |
Mój Kucyk Pony |
58 101 |
42 423 |
42 423 |
60 000 |
42 644 |
42 644 |
Scooby - Doo! |
69 569 |
39 421 |
38 335 |
74 961 |
44 610 |
44 610 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 945 |
32 884 |
32 884 |
44 957 |
28 215 |
28 215 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
32 544 |
32 544 |
67 000 |
27 373 |
27 373 |
Lego Friends. Magazyn |
44 837 |
29 286 |
29 286 |
49 796 |
31 724 |
31 724 |
Księżniczka |
55 200 |
24 012 |
24 012 |
53 000 |
38 710 |
38 710 |
Magazyn MiniMini |
39 783 |
22 587 |
22 587 |
39 983 |
13 777 |
13 777 |
Auta |
40 000 |
18 152 |
18 152 |
43 000 |
20 847 |
20 847 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
45 000 |
13 707 |
13 707 |
50 000 |
30 723 |
30 723 |
Kubuś i Przyjaciele |
36 000 |
12 024 |
12 024 |
39 000 |
18 472 |
18 472 |
W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,48 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska) - było to 55,40 proc.
ZKDP |
2015 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
69 981 |
64 670 |
63 674 |
59 825 |
56 988 |
56 988 |
Lego. Legends of Chima |
59 961 |
45 481 |
45 481 |
- |
- |
- |
Mój Kucyk Pony |
58 101 |
42 423 |
42 423 |
58 142 |
46 447 |
46 447 |
Scooby - Doo! |
69 569 |
39 421 |
38 335 |
69 849 |
31 755 |
30 309 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 945 |
32 884 |
32 884 |
42 971 |
30 091 |
30 091 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
65 000 |
32 544 |
32 544 |
68 000 |
45 727 |
45 727 |
Lego Friends. Magazyn |
44 837 |
29 286 |
29 286 |
44 859 |
37 408 |
37 408 |
Księżniczka |
55 200 |
24 012 |
24 012 |
55 200 |
40 047 |
40 047 |
Magazyn MiniMini |
39 783 |
22 587 |
22 587 |
39 817 |
22 935 |
22 935 |
Auta |
40 000 |
18 152 |
18 152 |
40 000 |
23 371 |
23 371 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
45 000 |
13 707 |
13 707 |
45 000 |
25 345 |
25 345 |
Kubuś i Przyjaciele |
36 000 |
12 024 |
12 024 |
40 000 |
26 959 |
26 959 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży wśród pism dziecięcych. „Magazyn MiniMini” o 64 proc. do góry