Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie „złote” spoty radiowe z Cannes Lions 2013
Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Radio w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Dove, Lego i Mercedes-Benz oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. „Dumb ways to die”.
Dumb ways to die
Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze
Nagrody: Grand Prix, Złote Lwy w podkategoriach Best Use of Music and/or Sound Design oraz Best Scriptwriting
Kampania zdobyła jeszcze cztery nagrody Grand Prix, m.in. w kategorii Titanium and Integrated Lions (przeczytaj i obejrzyj więcej).
>>> Axe, Dove, IKEA, Guinness, Old Spice Man, PETA - wszystkie "złote" spoty z Cannes Lions 2013 (wideo)
Dove - dźwięk samochodu
Agencja: Ogilvy & Mather London
Klient: Unilever
Produkt: Dove
>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)
Prime Television - Call girl
Agencja: Draft FCB New Zealand
Klient: Prime Television
Produkt: kanał telewizyjny Prime
Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Publications & Media oraz Best Use of Radio as a Medium
Dołącz do dyskusji: Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie „złote” spoty radiowe z Cannes Lions 2013