"Łatwiej, lepiej" w kampanii drukarek Dymo LabelWriter (wideo)
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa drukarek etykiet Dymo LabelWriter. Akcja pod hasłem "Łatwiej, lepiej" podkreśla niezawodność tych urządzeń.
Kampania reklamowa drukarek etykiet Dymo LabelWriter w żartobliwy sposób pokazuje, jak tradycyjna drukarka czuje się zagrożone wprowadzeniem na rynek tych urządzeń. Przekaz pod hasłem "Łatwiej, lepiej" podkreśla, że promowany sprzęt działa szybko i niezawodnie.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4 oraz stacje z pakietów Discovery i AtMedia - At Adults), prasie (CRN, Chip, Sekretariat, Twój Biznes, Modern Office Manager, Office World, Office&Facility, IT Reseller, Własny Biznes Franchising Info, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw), internecie oraz w ramach działań trade'owych. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Brand Buzz z Nowego Jorku, za polską adaptację przekazu opracowała agencja Opus, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, natomiast działania public relations prowadzi agencja United PR.
Dołącz do dyskusji: "Łatwiej, lepiej" w kampanii drukarek Dymo LabelWriter (wideo)