Kupujący online coraz bardziej wymagający
W porównaniu z ubiegłym rokiem oczekiwania pod względem jakości robienia zakupów w sieci wzrosły u 67 procent konsumentów.
80 procent konsumentów twierdzi też, że prawdopodobieństwo, że wróciliby na stronę internetowego sprzedawcy po tym jak przy wcześniejszej wizycie mieli negatywne doświadczenie, byłoby mniejsze - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy Allurent.
66 procent respondentów pytanych o to, jakie czynniki wpłynęły na wzrost ich oczekiwań wobec jakości robienia zakupów w sieci, wskazało na wiedzę o poprawiającej się technologii, co internetowi sprzedawcy powinni również wykorzystywać. 46 procent jest zdania, że skoro internetowe sklepy tak bardzo się reklamują, to powinny bardziej w siebie inwestować. Według 41 procent badanych sklepy online powinny lepiej wykorzystywać szerokopasmowe łącza, a 29 procent uważa, że powinny być one bardziej nowatorskie.
Z badania firmy Allurent wynika również, że w trakcie minionego sezonu świątecznych zakupów większość respondentów kupiła w sieci większą liczbę prezentów w porównaniu z poprzednimi latami. Z kolei w bieżącym roku częściej kupować online zamierza 67 procent badanych.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Kupujący online coraz bardziej wymagający