Kuba Wojewódzki stracił widzów, ale przegrywał tylko z Polsatem
Szósta edycja 'Kuby Wojewódzkiego' miała nieco mniej widzów i niższe wpływy reklamowe niż emitowana rok temu czwarta seria show. Jednak w czasie nadawania programu TVN przegrała z Polsatem, pokonując jednak główne anteny TVP.
Średnia oglądalność czwartej serii talk-show "Kuba Wojewódzki" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,73 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,70 proc. w grupie 4+ i 22,19 proc. w 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To mniej niż rok temu, gdy czwartą edycję programu, oglądało średnio 1,88 mln osób, a udział stacji wynosił odpowiednio 21,71 proc. i 23,18 proc.
W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" telewizja TVN tej wiosny nie była już liderem rynku jak rok temu, ale zajęła drugie miejsce. Na pierwszej pozycji uplasował się Polsat z udziałem wynoszącym 21,36 proc. (emitował w tym czasie "CSI: Kryminalne Zagadki Miami" i filmy fabularne). Za TVN-em znalazły się: TVP 2 ("Magazyn Expressu Reporterów", filmy; 15,69 proc.) i TVP 1 (gł. "Karty na stół" i filmy; 8,57 proc.). Również w grupie komercyjnej 16-49 TVN był w czasie nadawania programu drugi za Polsatem.
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji show Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 9,6 mln zł. Rok temu wpływy były wyższe i wyniosły 13,9 mln zł, ale wtedy program miał więcej odcinków w serii (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejna seria "Kuby Wojewódzkiego" pojawi się na antenie TVN w jesiennej ramówce.
Oglądalność ósmej serii "Kuby
Wojewódzkiego" odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie
emisji programu
Profil widowni talk-show
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki stracił widzów, ale przegrywał tylko z Polsatem