SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuba Wojewódzki” na fali: zyskał widzów i lideruje

Dwunasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” gromadzi więcej widzów niż emitowana rok wcześniej dziesiąta edycja talk-show. Program niezmiennie zapewnia stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach wiosennej serii program Kuby Wojewódzkiego ma średnio 1,76 mln widzów, co przekłada się na 20,41 proc. udziału w grupie 4+ i 24,78 proc. w grupie 16-49. Talk-show bez zmian nadawany jest we wtorki o 22.30.

Dla porównania, trzy pierwsze odcinki emitowanej w marcu ub.r. dziesiątej edycji programu, śledziło średnio 1,61 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,39 proc. i 22,28 proc.

>>> Kuba Wojewódzki w najnowszej reklamie Playa

W paśmie nadawania “Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Wśród wszystkich widzów drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas “Magazyn Expressu Reporterów” i film dokumentalny, co przekłada się na 16,17 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, filmy fabularne; 14,43 proc.), a czwarta TVP1 (“Kto za to zapłaci?”, filmy; 7,09 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN nad drugim Polsatem jest jeszcze większa.

Talk-show śledzą głównie kobiety (stanowią 64 proc. widowni), widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.



 



Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku 

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2012 1 889 680 21,29% 25,38%
13-03-2012 1 729 083 19,57% 24,08%
20-03-2012 1 656 810 20,35% 24,88%
Średnia 1 758 465 20,41% 24,78%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN – KW 1 758 465 20,41% 24,78%
TVP 2 1 393 798 16,17% 10,79%
Polsat 1 243 143 14,43% 15,52%
TVP 1 610 884 7,09% 5,15%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,23% 75
Kobiety 63,77% 123
Wiek  4-9 0,58% 10
 10-15 1,84% 28
16 - 19 3,47% 64
20 - 24 5,31% 69
25 - 29 10,37% 117
30 - 34 11,58% 140
35 - 39 11,12% 150
40 - 44 10,89% 168
45 - 49 7,01% 105
50 - 54 10,14% 127
55 - 59 9,12% 117
60 18,57% 90
Wlk. miasta Wieś 22,78% 58
< 50 tys. 21,01% 90
50-100 tys. 10,57% 127
100-200 tys. 10,44% 137
> 200 tys. 35,20% 165
Zawód Top management 14,70% 150
Pracownicy średniego szczebla 27,09% 174
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,42% 92
Emeryci 23,77% 94
Inni 17,03% 56
Wykształcenie Podstawowe 32,45% 80
Średnie 46,78% 144
Wyższe 18,35% 126
Inne 2,43% 19

Dołącz do dyskusji: “Kuba Wojewódzki” na fali: zyskał widzów i lideruje

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podol
Kuba mistrz ! :)
0 0
odpowiedź
User
WWZ
Bo to najlepszt talk show jest. Okazuje sie że można gadać i z sensem i bez sensu i robić z tego przedstawienie. Goood Jooob !!!
0 0
odpowiedź
User
TVP????
Prawdopodobnie Szansa na sukces znika z anteny. Gratuluję TVP ,kolejna kpina z widza,Żałosna decyzja.Wstyd.Najlepszy program tego typu.
0 0
odpowiedź