„Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów
16. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,34 mln widzów. Było to o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale TVN w paśmie emisji talk-show pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 11 mln zł.
Premierowe odcinki 16. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 4 marca do 27 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,34 mln osób, co zapewniło stacji 14,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show pokazany 8 kwietnia br., który obejrzało aż 1,85 mln widzów. Jego gośćmi byli Agnieszka Chylińska i Michel Moran. Drugie miejsce zajął odcinek z 18 marca br. z widownią wynoszącą 1,52 mln osób, w którym pojawili się modelka Luxuria Astaroth oraz członkowie kabaretu Paranienormalni.
Oglądalność talk-show odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Data |
AMR |
SHR % |
SHR % |
2014-03-04 |
1 286 566 |
14,7% |
18,9% |
2014-03-11 |
1 077 629 |
13,1% |
16,3% |
2014-03-18 |
1 519 617 |
17,7% |
25,8% |
2014-03-25 |
1 177 636 |
14,1% |
18,0% |
2014-04-01 |
1 438 254 |
16,2% |
20,3% |
2014-04-08 |
1 845 924 |
20,5% |
26,3% |
2014-04-15 |
1 326 733 |
14,4% |
19,0% |
2014-04-22 |
1 097 594 |
12,4% |
15,6% |
2014-04-29 |
1 387 144 |
15,1% |
20,4% |
2014-05-06 |
1 311 950 |
14,4% |
15,2% |
2014-05-13 |
1 081 362 |
11,0% |
13,8% |
2014-05-20 |
1 430 602 |
15,4% |
18,9% |
2014-05-27 |
1 419 137 |
15,7% |
20,9% |
średnia |
1 338 569 |
14,94% |
19,18% |
W porównaniu z emitowaną rok temu 14. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 310 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,65 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 18,30 proc. oraz 23,71 proc.
W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN cały czas jest jednak liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 11,69 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy; 11,41 proc.), a czwarta TVP1 (filmy, „Po prostu”, 7,27 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” na tle konkurencji
|
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN - KW |
1338569 |
14,94% |
19,18% |
TVP2 |
1047399 |
11,69% |
7,59% |
Polsat |
1022088 |
11,41% |
12,86% |
TVP1 |
651597 |
7,27% |
6,71% |
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 10,98 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były znacznie wyższe i wyniosły 20,4 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Nowe odcinki talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” jest liderem, choć stracił 310 tys. widzów