SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Kryminalni": ostatnia edycja wygrała tylko z Dwójką

Zakończona w minioną sobotę ostatnia ósma seria "Kryminalnych" była drugą najmniej popularną edycją serialu ze wszystkich pokazanych przez TVN. Podczas jej emisji stacja przegrywała z propozycjami Jedynki i Polsatu, lepsza był jednak od Dwójki.

Średnia oglądalność ósmego sezonu "Kryminalnych" wyniosła 2,57 mln widzów, co dało TVN 17,98 proc. udziału w grupie 4+ i 18,38 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
24-05-2008 2 726 023 21,25% 22,38%
17-05-2008 1 817 399 14,32% 13,47%
10-05-2008 2 120 490 16,65% 16,36%
03-05-2008 2 038 317 14,57% 14,82%
26-04-2008 2 482 307 18,69% 18,81%
19-04-2008 2 466 174 16,40% 17,54%
12-04-2008 2 741 136 18,43% 19,41%
05-04-2008 2 966 989 19,92% 21,69%
29-03-2008 2 635 673 16,85% 16,45%
22-03-2008 2 693 650 18,30% 18,85%
15-03-2008 2 773 509 18,37% 18,41%
08-03-2008 3 105 029 20,89% 21,13%
01-03-2008 2 799 941 18,77% 18,89%
średnia 2 571 436 17,98% 18,38%


W paśmie emisji "Kryminalnych" (soboty między 20.35 a 21.35) TVN była stacją trzeciego wyboru. Liderem pasma była TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne, które oglądało 3,87 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się Polsat z 3,42 mln osób oglądających show "Jak Oni śpiewają". Za TVN-em uplasowała się natomiast TVP 2 (1,94 mln; programy kabaretowe i filmy).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 1 3 870 884 27,07%
Polsat 3 423 373 23,94%
TVN - Kryminalni 2 571 436 17,98%
TVP 2 1 940 517 13,57%


Ósma seria "Kryminalnych" była drugą najmniej popularną serią produkcji po premierowym sezonie wyświetlanym jesienią 2004 roku, który miał 2,43 mln widzów i 15,98 proc. udziału. Najwięcej widzów przyciągnęła natomiast czwarta seria pokazywana wiosną 2006 roku - oglądało ją 3,71 mln osób, co dało stacji 24,78 proc. udziału.

Kryminalni
Wszyscy 4+
16-49
Seria Emisja AMR SHR % SHR %
I jesień 2004 2 425 846 15,98% 16,63%
II wiosna 2005 2 844 351 20,70% 21,45%
III jesień 2005 3 237 019 21,70% 22,65%
IV wiosna 2006 3 711 959 24,78% 25,89%
V jesień 2006 3 365 526 22,64% 24,11%
VI wiosna 2007 3 064 102 19,92% 20,66%
VII jesień 2007 2 715 912 17,79% 18,09%
VIII wiosna 2008 2 571 436 17,98% 18,38%


Z danych wynika, iż ostatni sezon serialu najchętniej oglądały kobiety, widzowie od 30 do 34 lat i powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 82 39,36%

Kobiety 117 60,64%
Wiek 4- 9 37 2,28%

10- 15 69 5,25%

16 - 19 54 3,37%

20 - 24 39 3,40%

25 - 29 74 6,28%

30 - 34 114 8,98%

35 - 39 95 6,40%

40 - 44 88 5,79%

45 - 49 120 9,26%

50 - 54 144 11,88%

55 - 59 179 12,90%

60+ 132 24,22%
Wlk.miasta Wieś 74 28,40%

< 50 tys. 96 22,93%

50-100 tys. 116 10,44%

100-200 tys. 127 10,11%

> 200 tys. 135 28,12%
Zawód Top management 98 8,09%

Pracownicy szczebla średniego 131 17,60%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 85 16,67%

Emeryci 148 38,29%

Inne 59 19,35%
Wykształcenie Podstawowe 101 44,78%

Średnie 114 34,18%

Wyższe 113 13,51%

Inne 55 7,53%


Na reklamach nadawanych wokół ósmej serii "Kryminalnych" TVN zarobił w sumie 18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: "Kryminalni": ostatnia edycja wygrała tylko z Dwójką

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl