SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Krwista" reklama Radia 94

Kogo zjedzą na śniadanie? - Figurski i Wojewódzki w reklamie

15 kwietnia ruszyła kampania reklamowa przygotowana przez agencję Grey Worldwide Warszawa, która ma sprowokować do przełączenia się na częstotliwość Radia 94. Ideą kampanii jest wypromowanie porannego programu radiowego i zarazem budowanie nowego wizerunku marki. Radio ma wprawdzie utrzymać swój bezkompromisowy charakter i pozostać "męską stacją", jednak rezygnuje z szowinistycznego wizerunku. Nadal nadaje rockową muzykę i podejmuje kontrowersyjne tematy.

Kampania reklamuje poranny program "Anylistę" prowadzoną przez Michała Figurskiego i Kubę Wojwewódzkiego, który ma bezkompromisowy charakter zarówno ze względu na poruszane w nim tematy jak i osoby prowadzących. Agencja stanęła przed dużym wyzwaniem kreatywnym: "Nowe pozycjonowanie Radia wymagało dobrego wyczucia tematu i użycia 6 zmysłu"- mówi Maciej Lipski, Dyrektor Obsługi Klienta i Nowego Bizesu w Greyu. "Myślę, że udało nam się znaleźć formułę, ukazującą niebanalny charakter oraz bezkompromisowy wizerunek Radia 94. Reklama jest odważna, może budzić skrajne emocje." - dodał Lipski.

Jest to jedna z niewielu kampanii reklamowych dla radia, która nie skupia się na muzyce nadawanej w stacji. "Pomysł Greya doskonale oddaje charakter Radia 94, w którym poza muzyką wartością jest to, co dzieje się na antenie. Jest to stacja rockendrolowa nie tylko dzięki nadawanej muzyce ale przede wszystkim poprzez promowany styl życia." - powiedziała Anna Jurczyńska, Dyrektor Promocji w Radiu 94.

Za kreację odpowiedzialny był zespół kreatywny Grey Worldwide Warszawa pod kierunkiem Katarzny Sośnierz /Creative Supervisor/ w składzie: Grzegorz Waliczek /art director/ i Kurt Stengel /art director/ oraz Maciej Grochowski /copywriter/.

Grupa docelowa kampani to osoby z wykształceniem wyższym i średnim, dochodami powyżej 2000 PLN, w wieku 25-49 lat. Kampania pojawi się w prasie, na bilboardach, tyłach autobusów oraz w internecie. Potrwa od 15 kwietnia do końca maja 2004. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się Radio 94.

Kampania dla Radia 94 jest kolejnym przykładem odważnej reklamy stworzonej przez Grey Worldwide Warszawa. Najbardziej bezkompromisowe reklamy Greya to kampanie społeczne "Pij, jedź - poznasz nowego przyjaciela" oraz dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami "Skazani", a także kampania dla Idei "Hymn".

Dołącz do dyskusji: "Krwista" reklama Radia 94

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl