SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Królik Nesquika w internecie

Zwiedzanie domku na drzewie zafundowali najmłodszym internautom autorzy strony Nesquik

Serwis powstał z myślą o obecnych i przyszłych konsumentach tej popularnej marki kakao, należącej do Nestlé.

Głównym bohaterem strony jest znany z opakowań produktów królik Quicky. Zachęca on dzieci do eksponowania swojego interaktywnego domku na drzewie, gdzie czeka na nie mnóstwo atrakcji, takich jak interaktywny album na naklejki, muzyczny mikser, gry czy konkursy. "Elementy te zostały tak dobrane, aby odpowiadały zainteresowaniom dzieci w wieku od 6 do 10 lat, a ich celem jest maksymalne zaangażowanie i wciągnięcie do zabawy. Strona jest  kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik.

Strona Nesquika wpisuje się w ogólną strategię budowania bazy lojalnych konsumentów marki. Cała platforma internetowa Nesquik, czyli layouty oraz system zarządzania treścią, zostały zaprojektowane i stworzone przez agencję Zentropy Partners w Londynie. Rozbudowa o kolejne serwisy lokalne oraz zarządzanie nimi odbywa się również centralnie, ale przy wsparciu lokalnych agencji interaktywnych. Taka polityka umożliwia pracę nad jednolitym wizerunkiem marki na wszystkich rynkach oraz spójną komunikację globalnych projektów, jak np. promocja ze Shrekiem.

Strona Nesquika to przykład bardzo trafionej globalnej strategii komunikacji, o czym świadczy fakt, że  został on zaadaptowany i funkcjonuje aż w 32 państwach. Jest to możliwe dzięki bardzo atrakcyjnej zawartości, która jednocześnie jest na tyle uniwersalna, że odpowiada potrzebom poszczególnych rynków oraz elastyczności w komunikowaniu lokalnych akcji, np. promocji konsumenckich, konkursów czy też informowania o nowych produktach. Ponadto potwierdzeniem sukcesu serwisu są liczne nominacje i nagrody, m.in. Marketing Connections Awards, za najlepsze wykorzystanie technologii w budowaniu lojalności konsumentów.

W Polsce we wdrażanie i zarządzanie www.nesquik.pl zaangażowane jest Zentropy Partners Polska. "Na co dzień kontaktujemy się z naszymi brytyjskimi kolegami, aby korzystać z ich wiedzy i doświadczenia w branży internetowej" - mówi Małgorzata Olszewska, Account Manager Zentropy Partners.

Strona www.nesquik.pl, obok www.nurofen.pl oraz www.mastercard.pl, to kolejny przykład realizacji udanej globalnej strategii z udziałem Zentropy Partners Polska, agencji interaktywnej w grupie McCann Erickson.

Dołącz do dyskusji: Królik Nesquika w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl