Konsumenci wolą mobilny internet
Ponad 50 procent konsumentów wolałoby korzystać z internetu za pomocą urządzenia mobilnego zamiast komputera.
Tak wynika z przeprowadzonego przez firmę IBM badania o nazwie 'Go Mobile, Grow', w którym uczestniczyło 600 konsumentów z USA, Chin oraz wielkiej Brytanii - informuje serwis Mobile Marketer.
Badanie pokazało, że znaczący wzrost popularności w przypadku mobilnego internetu zanotują w najbliższym czasie serwisy z takich ketegorii jak komunikacja, podróże, nawigacja oraz newsy. 70 procent respondentów jest zdania, że mobilny internet ma potencjał na dodanie znaczącej wartości do ich codziennego życia.
39 procent badanych stwierdziło też, że do 2011 roku zamierza zwiększyć poziom swojego korzystania z mobilnego internetu o co najmniej 40 procent. Z kolei 71 procent respondentów planuje tutaj częściej korzystać z usług komunikacyjnych takich jak serwisy społecznościowe, mapy, komunikatory czy poczta e-mail.
Jednocześnie z badania IBM wynika, że konsumenci nadal wolą robić internetowe zakupy oraz korzystać z bankowości i wyszukiwarek online za pomocą komputera niż urządzenia mobilnego.
źródło: Mobile Marketer
Dołącz do dyskusji: Konsumenci wolą mobilny internet