Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail
Coraz mniej konsumentów z całego świata otwiera marketingowe wiadomości e-mail.
Z badania przeprowadzonego przez firmę MailerMailer wynika, że średni wskaźnik otwierania marketingowych e-maili wyniósł w pierwszej połowie bieżącego roku 13,20 procenta, w porównaniu do 16,11 procenta w pierwszej i 13,98 procenta w drugiej połowie roku 2007 - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W tym samym okresie zmniejszył się również wskaźnik kliknięć w tego typu wiadomościach: z 3,18 do 2,73 procenta.
Z badania MailerMailer wynika, że niektóre branże notowały dużo wyższe wskaźniki otwierania marketingowych wiadomości e-mail. Wśród nich były bankowość/finanse, religia/duchowość, zarządzanie oraz telekomunikacja.
Dołącz do dyskusji: Konsumenci otwierają coraz mniej marketingowych wiadomości e-mail