Konsumenci nie ufają firmowym blogom
Tylko 16 procent konsumentów ma zaufanie do treści czytanych na firmowych blogach.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Forrester Research wynika, że poziom zaufania do firmowych blogów jest najniższy spośród wszystkich źródeł informacji, o które pytano respondentów, uwzględniając zarówno tradycyjne jak i interaktywne media - informuje serwis MediaPost Publications.
Niewiele lepiej jest także w przypadku innych wykorzystywanych przez firmy nowych form komunikacji. Przykładowo do treści umieszczanych na profilach marek w serwisach społecznościowych zaufanie ma tylko 18 procent badanych. Jest to drugie po firmowych blogach źródło informacji o najniższym poziomie zaufania.
Słabo wypadły też blogi prywatne (18 procent), internetowe ogłoszenia (20 procent) i posty na listach dyskusyjnych (21 procent).
Z kolei najwięcej, bo 77 procent badanych ufa wiadomościom e-mail otrzymywanym od znajomych im osób. Następne w kolejności były: recenzje (60 procent), Yellow Pages (48 procent), gazety codzienne (46 procent), profile znajomych w serwisach społecznościowych (43 procent), czasopisma i radio (po 39 procent) oraz telewizja (38 procent).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Konsumenci nie ufają firmowym blogom