SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec programu Magdy Mołek

Program "Spełniamy marzenia" znika z anteny TVP 1

W czerwcu zostanie wyemitowany ostatni odcinek programu Magdy Mołek "Spełniamy marzenia". Po wakacjach program już nie wróci - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

W ostatnim odcinku będzie podsumowanie akcji zbierania sms-ów na dzieci chore na raka. Wystąpi też zespół Milkshop.

Program "Spełniamy marzenia" zadebiutował na antenie TVP 29 września 2003 roku. Pierwszy odcinek obejrzało 2 940 443 (udział w rynku - 20,65%). W ostatnią niedzielę program śledziło 2 189 353 widzów a udział w rynku wyniósł 15,17%. Do tej pory wyemitowano 30 odcinków programu Magdy Mołek, których średnia oglądalność wyniosła 2 656 757 widzów (17,47%-udział w rynku tv).

Oto struktura widzów:

    ADH %
Płeć Mężczyźni 44,70%
  Kobiety 55,30%
Wiek  4 - 9  2,30%
   10 - 15 4,70%
  16 - 19 3,70%
  20 - 24 5,50%
  25 - 29 7,80%
  30 - 34 7,90%
  35 - 39 6,90%
  40 - 44 9,60%
  45 - 49 10,90%
  50 - 54 10,30%
  55 - 59 7,50%
  60+ 23,10%
Wlk. Miasta / wieś Wieś 44,90%
  < 50 tys. 26,30%
  50-100 tys. 7,30%
  100-200 tys. 6,10%
  > 200 tys. 15,40%
Zawód Top management 6,00%
  Medium level 16,30%
  Robotnicy i rolnicy 16,20%
  Emeryci 33,40%
  Inni 28,10%
Wykształcenie Podstawowe 51,20%
  Średnie 33,20%
  Wyższe 8,70%
  Inne 7,00%

dane: AGB Polska

Dołącz do dyskusji: Koniec programu Magdy Mołek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl