SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Koło' reklamy się kręci

Nietypowa kampania reklamowa Sanitec 'Koło' w Internecie.

Firma Sanitec 'Koło' rozpoczęła nietypową, zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową w Internecie. Potrwa ona przez kilka najbliższych miesięcy i według założeń, obliczona jest na dziesiątki milionów kontaktów. W kampanii zostanie wykorzystana szeroka gama mediów - bannery i billboardy, Google Ad-Words oraz mailingi.

Zamiast typowej kampanii wizerunkowej, której głównym celem jest utrwalenie marki w świadomości konsumenta, firma podjęła decyzję i postawiło na reklamę nkretnych produktów.

Bannery na potrzeby kampanii wykonano w standardzie Premium CTR. Opierają się one na maksymalnej prostocie przekazu i nietypowej, zwracającej uwagę formie graficznej. Jak wyjaśnia pomysłodawca - Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager Sanitec Koło - "bannery opracowane przy użyciu technologii Premium CTR osiągają nawet dziesięciokrotnie lepsze efekty w porównaniu do kreacji standardowych, dystansując toplayery, pop-up'y i inne agresywne formy reklamowe. A jednocześnie zachowują swój najważniejszy walor, czyli nieinwazyjność - nie przeszkadzając użytkownikowi podczas korzystania z serwisu."

Na Wirtualnej Polsce zobaczyć można billboardy produktów marki "Koło" - wanna Bolero oraz marki Panda - wanna Prymus i kabiny prysznicowe. W trakcie kampanii będą się zmieniały formy reklamowe, w zależności od ich skuteczności i efektywności kosztowej. Świadomie zaplanowanym i ważnym elementem akcji są landing pages - strony, na które trafiają internauci po kliknięciu w medium reklamowe. "Landing pages zostały tak skonstruowane, aby maksymalnie podnosić skuteczność form reklamowych" - mówi Małgorzata Woźniakowska, konsultant odpowiedzialny za stronę kreatywną kampanii. Ich zadaniem jest realizowanie celów kampanii, poprzez zachęcanie internautów do zapoznania się z promowanymi produktami.

Do tego celu monitpringu kampanii wdrożono system Urchin / Google Inc.

Dołącz do dyskusji: 'Koło' reklamy się kręci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl