Kolejny rekord słuchalności RMF FM
Rośnie słuchalność RMF FM i "Trójki", spada Radia Zet i radiowej "Jedynki" - wynika z najnowszych danych SMG/KRC
Rok 2004 przynosi systematyczny wzrost udziału w rynku słuchalności dla radia RMF FM. Za ostatni dostępny okres obejmujący miesiące II - IV 2004 wskaźnik ten osiągnął rekordowo wysoki poziom 24,3%. Tak wysoki udział RMF FM osiągnęło już dwukrotnie w 2003 roku.
- Jak do tej pory żadna stacja komercyjna nie może pochwalić się tak spektakularnymi notowaniami - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.
Udział w rynku słuchalności ogół badanych (15 – 75 lat) | ||||
|
IX 2003 - I 2004 |
XII 2003 - II 2004 |
I 2004 - III 2004 |
II 2004 - IV 2004 |
RMF FM |
22,7% |
23,2% |
23,6% |
24,3% |
ZET |
20,8% |
21,8% |
22,1% |
21,8% |
PR-1 |
15,8% |
15,6% |
16,2% |
15,9% |
PR-3 |
5,2% |
5,1% |
4,7% |
4,9% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Jeszcze wyższe notowania udziału w rynku słuchalności RMF FM osiąga wśród mieszkańców miast w wieku 15-49 lat. Jest to grupa docelowa, do której należy większość poszukiwanych przez reklamodawców słuchaczy.
Udział w rynku słuchalności mieszkańcy miast w wieku 15-49 lat | ||||
|
IX 2003 - I 2004 |
XII 2003 - II 2004 |
I 2004 - III 2004 |
II 2004 - IV 2004 |
RMF |
26,9% |
27,2% |
27,9% |
28,3% |
ZET |
23,3% |
24,2% |
24,5% |
23,7% |
PR-1 |
6,3% |
6,4% |
5,9% |
6,2% |
PR-3 |
4,8% |
4,9% |
5,2% |
5,3% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company |
Dołącz do dyskusji: Kolejny rekord słuchalności RMF FM