SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejne gazety dołączają do sieci reklamowej Yahoo

17 kolejnych gazet dołączyło do sieci reklamowej Yahoo.

Tym samym sieć Yahoo o nazwie Newspaper Consortium, która ma za zadanie wygenerowanie większych dochodów dla gazet poprzez pomoc w sprzedaży reklam online, zwiększyła się do 415 dzienników i 140 tygodników, należących do 21 różnych firm wydawniczych - donosi serwis Media Life.

Nowi partnerzy Yahoo to pismo Columbus Dispatch oraz 16 regionalnych tytułów należących do New York Times Co. Jednak sam New York Times jak na razie nie przyłączył się do konsorcjum.

Niedawno do sieci Yahoo dołączyło także pismo New York Daily News - piąty największy codzienny tytuł pod względem nakładu (ponad 681 tysięcy dziennie), ukazujący się na rynku amerykańskim.

Coraz więcej wydawców i gazet zwraca się do Yahoo w nadziei na odzyskanie reklamowych dochodów, które w ostatnich latach zaczęły wędrować do Internetu.

źródło: Media Life

  • Więcej informacji:
  • Yahoo

Dołącz do dyskusji: Kolejne gazety dołączają do sieci reklamowej Yahoo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl