SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii

Rozpoczęła się kampania marketingowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia. W akcji bierze udział dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki, związany m.in. z TVN Turbo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Golden Submarine, PHD Rocket i Isobar Group.

W kampanii z udziałem Adama Kornackiego prezentowany jest samochód Škoda Octavia z silnikiem 1.0 TSI nowej generacji. Materiały wideo podkreślają zalety korzystania z tego auta, takie jak radość z jazdy, oszczędność i elastyczność wynikające m.in. z turbodoładowanych jednostek benzynowych wykorzystywanych do napędzania samochodów marki Škoda.

W materiałach Adam Kornacki jako niezależny ekspert prowadzi testy Škody Octavii - pyta, wprowadza i podsumowuje opinie trojga użytkowników.

Adam Kornacki jest dziennikarzem motoryzacyjnym, od wielu lat jest związany z TVN Trubo. Dwa lata temu wystąpił w kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Avivę.

Akcja reklamująca Škodę Octavię obejmuje przede wszystkim internet, potrwa do końca października.

Treści do kampanii przygotowała się agencja Golden Submarine, działania w social media realizuje Isobar Group, a za zakup mediów odpowiada PHD Rocket.

Dołącz do dyskusji: Adam Kornacki w kampanii Škody Octavii

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antonio
Dziennikarz samochodowy występujący w reklamie jednej marki przestaje być wiarygodny. Szkoda, bo osobiście bardzo ceniłem spostrzeżenia i oceny Adama... nie oceniam, bo pokusa finansowa pewnie była zachęcająca, ale żałuję.
0 0
odpowiedź