SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kocham Cię Polsko” zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją

Nowy sezon programu „Kocham Cię Polsko” nadawanego przez TVP2 ogląda średnio 3,21 mln widzów. Format zapewnia stacji pozycję lidera rynka.

TVP2 ma trakcie emisji programu 22,52 proc. udziału w grupie 4+ oraz 16,36 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie mniej widzów i minimalnie mniejszy udział w rynku (21,68 proc. w grupie 4+) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Data AMR SHR % SHR% 16-49
04-03-2011 3512400 24,64% 17,75%
11-03-2011 2880334 19,75% 13,22%
18-03-2011 2996689 21,32% 15,19%
25-03-2011 3238049 23,48% 17,96%
01-04-2011 3403890 23,46% 17,94%
średnio 3206665 22,52% 16,36%
przed rokiem 2963480 21,68% 17,34%


„Kocham Cię Polsko” zapewnia TVP2 pozycję lidera pasma w grupie 4+. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia liderem jest jednak TVN.

Kanał AMR SHR % SHR (16-49)
TVP2 3206665 22,52% 16,36%
TVN 2124255 14,92% 20,99%
POLSAT 1891836 13,29% 15,78%
TVP1 1884424 13,23% 13,99%


Program śledzą głównie kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi, małych miast.

Profil TVP2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,39% 69
Kobiety 66,61% 129
Wiek  4-9 1,63% 28
 10-15 2,58% 38
16 - 19 2,58% 46
20 - 24 2,68% 34
25 - 29 5,23% 59
30 - 34 4,41% 53
35 - 39 4,53% 61
40 - 44 5,00% 78
45 - 49 7,71% 112
50 - 54 11,31% 141
55 - 59 12,56% 162
60+ 39,78% 197
Wlk. miasta Wieś 42,26% 108
< 50 tys. 25,86% 108
50-100 tys. 8,00% 93
100-200 tys. 7,43% 92
> 200 tys. 16,46% 82
Zawód Top management 6,46% 74
Pracownicy średniego szczebla 10,86% 72
Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,39% 92
Emeryci 48,10% 187
Inni 16,19% 53
Wykształcenie Podstawowe 55,30% 122
Średnie 29,66% 100
Wyższe 10,83% 86
Inne 4,21% 33


Show „Kocham Cię Polsko” jest nadawane w piątki o godzinie 21.10. Producentem formatu jest firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: „Kocham Cię Polsko” zyskuje widzów i wygrywa z konkurencją

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
Ale...wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia jest ..TVN....BRAWO TVN.
0 0
odpowiedź
User
ben
W przypadku TVN swoje robi ukryta nachalna reklama na onecie. Trafia to jak widać do grupy docelowej. Nie ma dnia aby o xfactor nie było jakiegoś pseudonewsa
0 0
odpowiedź
User
?
„Kocham Cię Polsko” - jak można to oglądać?!
0 0
odpowiedź