SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobiety zastępują mężczyzn w kampanii Brawny (wideo)

Stawiająca dotąd na mężczyzn marka Brawny postanowiła zmienić o 180 stopni swój wizerunek. W nowej kampanii silnych mężczyzn zastąpiły kobiety sukcesu odziane w symbolizującą amerykańską męskość flanelowe koszule.

Opatrzona hashtagiem #StrengthHasNoGender kampania została przygotowana na Dzień Kobiet. Składa się z czterech spotów.

Dotąd symbolem produkującej papierowe ręczniki marki Brawny był wizerunek barczystego faceta z rozległą klatą opiętą tradycyjną amerykańską flanelową koszulą w kratę. Tym razem jednak mamy do czynienia z rewolucyjną zmianą - zamiast mężczyzn bohaterkami spotów są kobiety, które osiągnęły zawodowy sukces.

Bohaterki spotów promujących Brawny to Linda Alvarado, właścicielka firmy budowlanej Alvarado Construction, Swin Cash - koszykarka kobiecej ligi NBA i złota medalistka olimpijska, ratująca ludzi jako strażak  Maureen Stoecklein oraz Valerie Montgomery Rice, szefowa Morehouse School of Medicine.

Wszystkie występujące w kampanii kobiety osiągnęły sukces w dziedzinach kojarzonych zwykle z facetami dowodząc, że granice pomiędzy Marsem i Wenus powoli się zacierają, a mężczyźni powinni coraz bardziej zwracać uwagę na kobiecą konkurencję w obszarach, które dotąd zwykli uważać za swoją wyłączną domenę.

Dołącz do dyskusji: Kobiety zastępują mężczyzn w kampanii Brawny (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl