SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa

Sekcja dla kobiet portalu WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) została udostępniona w nowej wersji. Wprowadzono w niej inną szatę graficzną i układ treści oraz opcje wynikające z pozycjonowania jej jako aplikacji webowej.

Kobieta.wp.pl w nowej wersji ma układ graficzny oparty na dużych nagłówkach i zdjęciach. Witryna działa jak aplikacja webowa: nie wymaga odświeżania, kolejne strony otwierają się bez konieczności przeładowań, a elementy dynamiczne (np. zdjęcia) są doładowywane.

Serwis jest podzielony na następujące obszary tematyczne: Moda, Uroda, Ludzie, Seks i związki, Gwiazdy, Fit, Smaki, Design oraz Miszmasz. Do stałych pozycji należą cykle redakcyjne, m.in. „Piękne, bo polskie” (przedstawiający polskie marki kosmetyczne), „Ze sceny na ulicę” (ukazujący, jak muzycy wpływali na modę uliczną), „Look of the day” (codzienny ranking modowy redakcji) oraz „Polka na zakręcie” (o kobietach zmagających się z własnymi słabościami).

By ułatwić interakcję między użytkownikami przy każdym materiale wprowadzono sekcję mikro-reakcji, w której jednym kliknięciem można wyrazić emocje dotyczące artykułu lub skorzystać ze zoptymalizowanego modułu dodawania komentarzy.

Stronę redaguje zespół kierowany przez Karolinę Wierzbińską, która od listopada ub.r. jest w Grupie Wirtualna Polska redaktor naczelną serwisów lifestyle’owych. Z witryną współpracują też inni dziennikarze, m.in. Piotr Szygalski, Katarzyna Troszczyńska, Barbara Chabior, Ewa Rogala, Ewa Kaleta czy Aneta Wawrzyńczak, ponadto publikowane są felietony Sylwii Chutnik, Katarzyny Zielińskiej, Tobiasza Kujawy i Anny Dziewit-Meller. Całym obszarem lifestylowym w Grupie WP kieruje Paulina Górska, dyrektor produktu lifestyle i serwisów wideo.

- Nowa WP Kobieta to kontynuacja podejścia single-page-app w kwestii budowy serwisów internetowych, które zapoczątkowaliśmy w ubiegłym roku, tworząc nowe o2.pl. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii webowych, czas ładowania kolejnych stron w WP Kobieta jest minimalny. To pozwala nam skutecznie konkurować w obszarze jakości user experience z platformami gigantów zza oceanu, takimi jak Facebook Instant Article, czy Google AMP - opisuje Adam Plona, VP product development w Grupie WP.

Dołącz do dyskusji: Kobieta.wp.pl w nowej, magazynowej wersji jako aplikacja webowa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl