„Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, z kolei najwięcej straciła „Claudia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 367 029 egz. W porównaniu do maja 2013 roku zwiększyła się ona o 10,87 proc. Rok wcześniej pismo to zajmowało miejsce trzecie.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce należało do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 350 374 egz., po wzroście o 5,72 proc.
Ostatnią pozycję na podium zajął magazyn „Dobre Rady” (Grupa Burda), który rok wcześniej był liderem. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 11,19 proc. do 338 274 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego miesięcznika zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,86 proc. do 281 981 egz.
Z kolei największy spadek zanotowała „Claudia” (Burda International Polska), która zajęła miejsce piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 16,36 proc. do 191 147 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
449 930 |
367 029 |
367 029 |
449 985 |
331 042 |
331 042 |
Świat Kobiety |
439 905 |
350 374 |
350 374 |
505 865 |
331 409 |
331 409 |
Dobre Rady |
490 000 |
338 274 |
338 274 |
540 000 |
380 901 |
380 901 |
Poradnik Domowy |
384 070 |
281 981 |
281 981 |
422 832 |
245 499 |
245 499 |
Claudia |
349 806 |
191 147 |
191 147 |
375 305 |
228 558 |
228 528 |
Cała Ty |
327 350 |
149 202 |
149 202 |
- |
- |
- |
Olivia |
224 940 |
137 009 |
137 009 |
294 945 |
153 935 |
153 935 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku jedynym wzrostem sprzedaży ogółem (o 0,07 proc.) wśród miesięczników poradnikowych pochwalić się mogły „Dobre Rady”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Kobieta i Życie” - było to 17,45 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie |
449 930 |
367 029 |
367 029 |
489 894 |
444 622 |
444 622 |
Świat Kobiety |
439 905 |
350 374 |
350 374 |
489 919 |
380 804 |
380 804 |
Dobre Rady |
490 000 |
338 274 |
338 274 |
500 000 |
338 034 |
338 034 |
Poradnik Domowy |
384 070 |
281 981 |
281 981 |
430 000 |
338 419 |
338 419 |
Claudia |
349 806 |
191 147 |
191 147 |
385 639 |
223 340 |
223 340 |
Cała Ty |
327 350 |
149 202 |
149 202 |
340 785 |
166 555 |
166 555 |
Olivia |
224 940 |
137 009 |
137 009 |
224 953 |
152 588 |
152 588 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele miesięczników poradnikowych. „Poradnik Domowy” mocno do góry
roboty, i klapki do chodzenia po podworku takie.... i krzyzowka,
zeby czas zabic i nie zglupiec, tak, tak