'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN
Pod hasłem "Klucz do rozkoszy" startuje niestandardowa kampania reklamowa win CIN&CIN. Akcja skierowana do kobiet obejmuje internet i punkty sprzedaży.
W ramach kampanii "Klucz do rozkoszy" aplikacja o takiej nazwie została udostępniona w serwisie internetowym OdkrytePragnienia.pl. Pozwala ona każdej internautce wybrać i opisać miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera. Za najgorętsze wpisy przewidziano zestawy kajdanek do zabawy we dwoje.
Akcja obejmuje również weekendowe eventy w supermarketach sieci Tesco i Auchan w dniach 16-18 i 23-25 października. Do półek sklepowych zostaną wtedy przykuci kajdankami hości i będą zachęcać klientki do zakupu produktów CIN&CIN. Ponadto seria win musujących tej marki będzie sprzedawana z kajdankami w czerwonym i czarnym futerku.
Działania - zaplanowane do końca listopada - mają na celu podniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreślenie głównych wartości tworzących tę markę: emocji, erotyzmu i namiętności między kobietą i mężczyzną. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats, działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: 'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN