SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN

Pod hasłem "Klucz do rozkoszy" startuje niestandardowa kampania reklamowa win CIN&CIN. Akcja skierowana do kobiet obejmuje internet i punkty sprzedaży.

W ramach kampanii "Klucz do rozkoszy" aplikacja o takiej nazwie została udostępniona w serwisie internetowym OdkrytePragnienia.pl. Pozwala ona każdej internautce wybrać i opisać miejsca, do którego najchętniej przykułaby swojego partnera. Za najgorętsze wpisy przewidziano zestawy kajdanek do zabawy we dwoje.

CIN&CIN

Akcja obejmuje również weekendowe eventy w supermarketach sieci Tesco i Auchan w dniach 16-18 i 23-25 października. Do półek sklepowych zostaną wtedy przykuci kajdankami hości i będą zachęcać klientki do zakupu produktów CIN&CIN. Ponadto seria win musujących tej marki będzie sprzedawana z kajdankami w czerwonym i czarnym futerku.

Działania - zaplanowane do końca listopada - mają na celu podniesienie sprzedaży produktów CIN&CIN oraz podkreślenie głównych wartości tworzących tę markę: emocji, erotyzmu i namiętności między kobietą i mężczyzną. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats, działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western.

Dołącz do dyskusji: 'Klucz do rozkoszy' w kampanii CIN&CIN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl