KFC znów reklamuje ofertę Bsmart (wideo)
)KFC wznawia telewizyjną kampanię reklamującą zestawy Bsmart. Kreacja spotu żartobliwie nawiązuje do ruchu pociągów.
W telewizji kolejny raz startuje kampania reklamowa czterech zestawów Bsmart, które w menu KFC pojawiły się na początku roku. Sieć argumentuje, że są one idealnym rozwiązaniem na powakacyjne ograniczanie wydatków. Kampania wykorzystuję tę samą kreację co poprzednio - nawiązujący do ruchu pociągów spot skierowany do młodych odbiorców.
Akcja jest prowadzona w Polsacie, TVN, TVN7, TV4, Tele5, 4FunTV, Discovery i Animal Planet. Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Communications, spot wyprodukowało studio filmowe Propeller Film, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: KFC znów reklamuje ofertę Bsmart (wideo)