KFC czołową marką wśród użytkowników mobilnego internetu
KFC jest ulubioną marką użytkowników mobilnego internetu z całego świata.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez działającą w branży mobilnego internetu globalną sieć reklamową BuzzCity.
KFC wyprzedziła kolejno marki McDonald's, Sony, Nestlé, Samsung, Nokia, LG, Coca-Cola, Panasonic, Philips, PizzaHut, Maggi, Kellogg's, Apple, Wimpy, Sharp, Toshiba oraz Motorola.
W badaniu analizowano które marki najlepiej przemawiają do użytkowników mobilnego internetu, dlaczego oni je preferują oraz jakie jest prawdopodobieństwo, że zarekomendują oni daną markę innym osobom. Okazało się, że badani w pierwszym rzędzie opierają swoje preferencje na wynikach osiąganych przez daną markę, a nastepne w kolejności są styl, cena, jakość, wiarygodność, wartość oraz zaufanie.
źródło: PRN
Dołącz do dyskusji: KFC czołową marką wśród użytkowników mobilnego internetu