Kelsey Group: wzrost dochodów z reklam interaktywnych
W latach 2007 - 2012 dochody z interaktywnych reklam zwiększą się na całym świecie z 45 do 147 miliardów dolarów.
W ubiegłym roku interaktywna reklama zwiększyła swoje udziały na rynku dochodów z całego rynku reklamy do 7,4 procenta, w porównaniu z 6,1 procenta w roku 2006 - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na raport firmy Kelsey Group. Do 2012 roku udziały te mają wzrosnąć do 21 procent.
W Stanach Zjednoczonych dochody z interaktywnej reklamy mają zwiększyć się z 22,5 miliarda dolarów w ubiegłym roku do 62,4 miliarda dolarów w roku 2012, przy średnim rocznym wzroście na poziomie 22,6 procenta. Z kolei w Kanadzie dochody te wzrosną w tym samym okresie z 1,3 do 3,3 miliarda dolarów (średni roczny wzrost - 21,3 procenta).
Z raportu Kelsey Group wynika również, że w ubiegłym roku cały światowy rynek reklamy nieznacznie przekroczył wartość 600 miliardów dolarów. Do 2012 roku ma on rosnąć na średnim rocznym poziomie 2,7 procenta i przynieść wówczas 707 miliardów dolarów dochodów.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Kelsey Group: wzrost dochodów z reklam interaktywnych