KBR ujawni wszystkie dane Radio Track
Począwszy od najbliższej fali Komitet Badań Radiowych będzie publikował dane wszystkich podmiotów badanych przez Millward Brown SMG/KRC w ramach badania Radio Track.
KBR podjął decyzje o zmianie dystrybucji danych z poszczególnych fal badania Radio Track.
- Uważamy, że korzyści, jakie wynikają z promocji radia, są ogromne. To nasz priorytet w nadchodzących latach. Radio ma ogromne możliwości, na które chcemy zwrócić uwagę branży - mówi Iwona Matysiak, reprezentująca grupę Time w KBR, aktualna przewodnicząca.
To pierwsza z planowanych strategicznych decyzji KBR mających w swojej genezie promocję polskiej radiofonii.
Komitet Badań Radiowych reprezentowany jest przez różne podmioty radiowe, które konkurują ze sobą i mają odmienne interesy (Radio Zet, RMF FM, Agora, Time). Badanie Radio Track realizowane jest na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez Millward Brown SMG/KRC od 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: KBR ujawni wszystkie dane Radio Track