Kaspersky Lab tworzy nowe stanowiska kierownicze
Firma Kaspersky Lab obsadziła nowe stanowiska kierownicze. Keith Maskell został wiceprezesem działu Corporate Business, a Roger Wilson wiceprezesem kierującym działem marketingowym.
Mianowanie nowych wiceprezesów to efekt modernizacji globalnej struktury zarządzania firmy Kaspersky Lab. Utworzono trzy nowe działy biznesowe: corporate business, consumer business oraz OEM współpracujący z niezależnymi producentami oprogramowania i sprzętu. Na czele Consumer Business stoi Stephane Le Hir, kierownictwo działem OEM powierzono Petr'owi Merkulowowi.
-"Dzięki zwiększonemu naciskowi na marketing w Kaspersky Lab nasze inicjatywy biznesowe będą bardziej widoczne na świecie" - mówi Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny Kaspersky Lab.
Mowy wiceprezes działu Corporate Business, Keith Maskell zanim przyjechał do Rosji, w latach 2001-2003 był dyrektorem wykonawczym w Irlandii, a w latach 2003-2006 pracował w strategicznej siedzibie firmy Canon w Londynie. Wcześniej Maskell obejmował wyższe stanowiska kierownicze w firmach Xerox i Kvaerner. Roger Wilson piastował wyższe stanowiska kierownicze w firmie Dell oraz Hewlett-Packard. Wcześniej Wilson kierował działem marketingu w firmach Xerox i Ford. Obaj będą sprawowali swoje funkcje w siedzibie głównej firmy, w Moskwie.
Kaspersky Lab zajmuje się walką z wirusami komputerowymi i złośliwym oprogramowaniem. Jej produkty chronią przed wirusami, programami typu spyware i adware, końmi trojańskimi, robakami, hakerami oraz spamem.
Dołącz do dyskusji: Kaspersky Lab tworzy nowe stanowiska kierownicze