SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

W nowej kampanii reklamowej sieci dyskontów Lidl obok Doroty Wellman ma pojawić się Karol Okrasa - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Okrasa przez ostatnie trzy lata promował Lidl razem z Pascalem Brodnickim.

Karol Okrasa Karol Okrasa

Od poniedziałku pokazywane są reklamy, w których Dorota Wellman ubrana w kucharski fartuch radośnie, ale mało udanie przygotowuje jedzenie. Na plakatach i w spocie pojawiają się też pytanie „Czy Dorota będzie szefem kuchni?” i informacja, że szczegóły zostaną zaprezentowane 3 września.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że to zapowiedź nowej kampanii reklamowej Lidl Polska, sieci dyskontów która w poprzednim tygodniu w kampanii poinformowała o zakończeniu trzyletniej współpracy ze swoimi dotychczasowymi ambasadorami: Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Przedstawiciele Lidl Polska nie odpowiedzieli nam na pytania dotyczące nawiązania współpracy z Dorotą Wellman. Anna Biskup, PR manager firmy, przekazała jedynie zdawkowy komentarz: „Obecnie Lidl działa zgodnie z określoną strategią marketingową, wdrażając kolejne działania zgodnie ze swoim planem wewnętrznym”. Obsługująca firmę agencja reklamowa GPD odmówiła komentarza w tej sprawie.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w reklamach Lidla na początku września razem z Dorotą Wellman pojawi się Karol Okrasa. Będzie on uczył prezenterkę przygotowywania różnych potraw. Na obecność drugiego bohatera w kolejnej reklamie wskazują ostatnie ujęcia obecnego spotu, w których Wellman dzwoni do znajomej osoby z prośbą o pomoc w kuchni. Według naszych źródeł tą osobą ma być właśnie Karol Okrasa.

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa ma pozostać w reklamach Lidla, żeby uczyć Dorotę Wellman gotować

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Położą tę kampanię szyta grubymi nićmi
0 0
odpowiedź
User
romero
Zwyczajnie reklam nie oglądam ale te z Okrasa i Pascal fajnie się zrobione,i ta z Wellman też się ciekawie zapowiada. Mniemam mój przedmowca nie lubi zmian i nowości i na wstępie woli hejtować :)
0 0
odpowiedź
User
Stefan Ławski
Bardzo lubię Karola Okrase uważam, że on ma gigantyczny potencjał marketingowo- reklamowo- promocyjno-komunikacyjny. Brawo Panie Karolu :-)
0 0
odpowiedź