Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem
W maju 2013 roku - wśród kanałów premium - najchętniej oglądana była nowa stacja Canal+ Family - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Canal+ i HBO zanotowały w zeszłym miesiącu identyczny wynik.
W maju 2013 roku najpopularniejszym kanałem premium Grupy Canal+ był Canal+ Family, którego średni udział wyniósł 0,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja ta nadaje od 5 kwietnia 2013 roku i zastąpiła stację Canal+ Weekend. Nadaje ona wybrane filmy oraz zawody sportowe, w tym prawie wszystkie mecze T-Mobile Ekstraklasy. Z kolei średni udział Canal+ Weekend w maju ub.r. wyniósł tylko 0,001 proc.
Druga lokata należała do Canal+, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 89,19 proc. Stacja ta jako pierwsza prezentuje nowe filmy w rodzinie kanałów Canal+.
Na ostatnim miejscu podium ulokowała się stacja Canal+ Sport, której udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,18 proc. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. był on wyższy o 33,33 proc.
Tuż za podium znalazł się Canal+ Film, którego średni udział w analizowanym okresie zwiększył się o 20,79 proc. i ostatecznie wyniósł 0,12 proc.
Oczko niżej uplasował się nowy kanał Canal+ Film 2, który rozpoczął nadawanie 5 kwietnia 2013 roku, ale Nielsen Audience Measurement jego oglądalność mierzy od maja br. W analizowanym miesiącu jego średni udział ukształtował się na poziomie 0,10 proc. W ofercie stacji znajdują się filmy oraz seriale, a także sport.
Na szóstym miejscu uplasował się Canal+ Family 2, którego udział wyniósł 0,07 proc. Kanał ten powstał także 5 kwietnia br. i zastąpił Canal+ Gol. W jego ofercie są filmy i sport.
Promocyjnie dotychczasowi abonenci Canal+ w Cyfrze+ i sieciach kablowych oraz stacji nPremium na platformie n mają dostęp do wszystkich nowych stacji Canal+.
Stacje Canal+ |
wszyscy 4+ |
|||
2012 |
2013 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Canal+ Family |
48* |
0,001* |
13 457 |
0,235 |
Canal+ |
6 060 |
0,111 |
12 010 |
0,210 |
Canal+ Sport |
7 538 |
0,138 |
10 524 |
0,184 |
Canal+ Film |
5 520 |
0,101 |
6 965 |
0,122 |
Canal+ Film 2 |
- |
- |
5 710 |
0,100 |
Canal+ Family 2 |
518** |
0,010** |
4 199 |
0,073 |
W rodzinie kanałów HBO liderem była stacja HBO, której średni wynik w maju 2013 roku wyniósł 0,21 proc., po spadku o 29,10 proc. Drugie miejsce zajęła stacja HBO 2 (0,09 proc.; w dół o 53,03 proc.), a trzecie - HBO Comedy (0,07 proc.; - o 26,73 proc.).
Stacje HBO |
wszyscy 4+ |
|||
2012 |
2013 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
HBO |
16 257 |
0,299 |
12 130 |
0,212 |
HBO2 |
10 760 |
0,198 |
5 305 |
0,093 |
HBO Comedy |
5 494 |
0,101 |
4 252 |
0,074 |
Z kolei wśród kanałów Cinemax pierwsze miejsce zajął Cinemax 2 (0,017 proc.; spadek o 45,16 proc.), a drugie - Cinemax (0,015 proc.; - 60,53 proc.).
Stacje Cinemax |
wszyscy 4+ |
|||
2012 |
2013 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Cinemax2 |
1 703 |
0,031 |
963 |
0,017 |
Cinemax |
2 043 |
0,038 |
844 |
0,015 |
*dane dotyczą kanału Canal+ Weekend
**dane dotyczą kanału Canal+ Gol
Dołącz do dyskusji: Kanały premium: Canal+ Family liderem, Canal+ i HBO z taki samym udziałem