Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność
Oglądalność stacji grupy TVN wzrosła w kwietniu o 1,4 pkt r/r do 23,8%.
Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVN wzrósł do 23,8% w kwietniu w porównaniu z 22,4% rok wcześniej. W "peak time" (18:00-23:00) udział w rynku wzrósł do 26,4% wobec 25,1% w kwietniu 2007 roku, podała spółka w poniedziałkowym komunikacie.
Całodobowy udział w rynku flagowej stacji TVN wzrósł w kwietniu o 1,1 pkt r/r do 18,8%.
"W kwietniu 2008 r. całodobowy udział w rynku kanału TVN w jego grupie docelowej (16-49, miasta pow. 100.000) wzrósł do 24,0% z 23,2% w analogicznym okresie 2007 r. W peak time udział kanału TVN w grupie docelowej wzrósł do 28,8% z 27,5% w kwietniu 2007 r." - czytamy w komunikacie.
TVN podał, że udział kanału informacyjnego TVN 24 liczony całodobowo utrzymał się na poziomie 2,5%. Udział tego kanału w peak time spadł do 1,6% z 1,7% przed rokiem. W grupie docelowej (ponad 25 lat, przychody pow. średniej, miasta pow. 100 tys. mieszkańców) udział TVN 24 wyniósł 4,9% wobec 5,3% przed rokiem licząc całodobowo i 3,6% wobec 3,8% w kwietniu 2007 r. w peak time.
Grupa TVN nadaje 14 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia oraz Telezakupy Mango. Grupa jest także właścicielem portalu internetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zwiększyły oglądalność