SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały Grupy TVN zdominowały rynek

TVN Style, Cartoon Network, MTV Polska, TVN 24, TVN to telewizje, które zanotowały największy wzrost wpływów z reklam.

Telewizja TVN zwiększyła w październiku wpływy netto z reklam do 258,2 mln zł, czyli o prawie 40 proc. więcej wobec analogicznego okresu 2005. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera awansować na pierwsza pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP. 

Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 242,2 mln  zł (ponad 22 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 149,5 mln zł (wzrost o 9 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 129,3 mln zł (wzrost o 16 prov) wpływów reklamowych.

W październiku najwięcej z reklam zyskała telewizja TVN Style - wzrost o ponad 160 procent. Na drugim miejscu znalazła się Cartoon Network (wzrost o 87,4 proc.) a trzecim MTV Polska (wzrost 81,4 proc.).
 
Wydatki reklamowe X 2005 i X 2006 - TOP20 stacji

 


X 2006 ZMIANA
TVN 258 213 310 zł 43,9%
Polsat 242 204 539 zł 22,3%
TVP1 149 480 590 zł 9,0%
TVP2 129 323 131 zł 15,9%
MTV Polska 24 032 342 zł 81,4%
TV4 18 358 218 zł 25,1%
TVN 24 18 311 878 zł 68,5%
Tele 5 12 221 409 zł -0,4%
TVN Siedem 9 593 684 zł -25,8%
Discovery 8 674 555 zł 9,5%
TVP3 8 253 275 zł -25,8%
Jetix 7 496 868 zł 30,0%
Cartoon Network 7 152 660 zł 87,4%
VIVA Polska 6 437 843 zł -19,7%
TVN Style 5 568 730 zł 160,3%
National Geographic 4 284 676 zł 6,3%
Animal Planet 3 514 540 zł X*
Hallmark 3 151 528 zł -24,5%
TVN Turbo 3 028 609 zł -25,5%
ZigZap 2 480 318 zł -19,7%
X* - rok wcześniej stacja znajdowała się poza TOP15

 


X 2005
Polsat 198 010 379 zł
TVN 179 386 456 zł
TVP1 137 184 403 zł
TVP2 111 598 518 zł
TV4 14 672 908 zł
MTV Polska 13 246 895 zł
TVN Siedem 12 937 110 zł
Tele 5 12 267 364 zł
TVP3 11 115 991 zł
TVN 24 10 868 958 zł
VIVA Polska 8 015 970 zł
Discovery 7 924 080 zł
Jetix 5 766 665 zł
Hallmark 4 175 667 zł
TVN Turbo 4 066 118 zł
National Geographic 4 029 051 zł
Cartoon Network 3 816 510 zł
ZigZap 3 087 257 zł
Zone Club 2 595 669 zł
TVN Style 2 139 404 zł

Wydatki reklamowe w telewizji X 2005 i X 2006 - TOP15 reklamodawców 

Dołącz do dyskusji: Kanały Grupy TVN zdominowały rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl