SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały dziecięce tracą widzów, liderem Disney Channel

W czerwcu br. większość kanałów dziecięcych zanotowało spadki widowni. Liderem pozostał Disney Channel, a na podium znalazły się jeszcze Cartoon Network i Disney XD. Najwięcej zyskał teleTOON+, a stracił - BBC Cbeebies.

Disney Channel zanotował w czerwcu br. spadek udziału o 12,5 proc. do 0,90 proc., ale utrzymał się na pierwszym miejscu. Z trzeciej na drugą pozycję awansował Cartoon Network, którego wynik zmalał jednak o 1,8 proc. do 0,75 proc. Z drugiego na trzecie miejsce spadł Disney XD, który zanotował spadek wynoszący 35 proc., a jego udział uplasował się na poziomie 0,63 proc.

Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na dziewiątej lokacie teleTOON+, bowiem jego udział wzrósł aż o 53,3 proc. do 0,14 proc. W czerwcu br. zyskał jeszcze Disney Junior, którego wynik poszedł do góry o 3,2 proc. do 0,55 proc.

Pozostałe kanały zanotowały już spadki udziałów, a najwięcej stracił BBC Cbeebies, którego udział spadł o aż 59,3 proc. do 0,05 proc. Stacja ta znalazła się na miejscu ostatnim w zestawieniu - dziesiątym.

wszyscy 4+
czerwiec 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 53 412 1,028 51 092 0,900
Cartoon Network 39 432 0,759 42 292 0,745
Disney XD 50 441 0,971 35 797 0,631
Nickelodeon 34 276 0,660 32 238 0,568
Disney Junior 27 777 0,535 31 353 0,552
MiniMini 30 331 0,584 31 119 0,548
Polsat JimJam 12 729 0,245 13 795 0,243
Boomerang 14 226 0,274 9 911 0,175
teleTOON+ 4 797 0,092 8 004 0,141
BBC CBeebies 6 148 0,118 2 723 0,048


W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był natomiast Cartoon Network
(aż 7,62 proc. udziału, wzrost o 17,1 proc.), drugie miejsce zajął Disney Channel (6,76 proc. udziału, spadek o 6,2 proc.), a na podium uplasował się jeszcze Disney XD (6,11 proc. udziału, po spadku o 26,8 proc.). Największy wzrost, wynoszący aż 139,2 proc., odnotował także teleTOON+, zaś najwięcej stracił BBC CBeebies. Jego wynik spadł tutaj o 60 proc.

wszyscy 4-12
czerwiec 2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Cartoon Network 20 839 6,512 25 052 7,623
Disney Channel 23 052 7,203 22 203 6,756
Disney XD 26 719 8,349 20 094 6,114
Nickelodeon 16 397 5,124 19 163 5,831
Disney Junior 12 421 3,881 13 193 4,015
MiniMini 12 111 3,784 12 209 3,715
Polsat JimJam 5 438 1,699 5 115 1,557
teleTOON+ 1 886 0,589 4 631 1,409
Boomerang 6 442 2,013 4 026 1,225
BBC CBeebies 2 978 0,931 1 221 0,372


Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w czerwcu br. miał serial „Nie ma to jak statek”,
który obejrzało aż 258 tys. osób. Nadał go Disney Channel, który umieścił aż pięć pozycji w zestawieniu dziesięciu najchętniej oglądanych programów. Cztery pozycje wprowadził do niego Disney XD, a jedną - Cartoon Network. 

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/ Disney Channel 257 618 3,21
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE /SER.MLODZ.USA/ Disney Channel 223 379 4,13
JESSIE /SER.KOM.USA/ Disney Channel 218 403 3,64
TOM I JERRY /SER.ANIM USA/ Cartoon Network 203 475 2,57
FINEASZ I FERB /SER.ANIM.USA/ Disney XD 198 988 1,65
ZEKE I LUTHER /SER.KOM.PRZYG.USA/ Disney XD 195 923 1,81
ZA KULISAMI /MAG.POL./ Disney Channel 194 817 3,48
KROL LEW 2 /FILM ANIM.USA/ Disney XD 194 408 2,29
POWODZENIA CHARLIE /SER.KOM.USA/ Disney Channel 188 142 1,52
PARA KROLOW /SER. PRZYG. USA/ Disney XD 187 877 4,85

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce tracą widzów, liderem Disney Channel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl