Kanał Domo gotowy do startu (wideo)
Kanał Domo, przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu, wystartuje 20 września. W ofercie stacji znajdą się serie poradnikowe, filmy dokumentalne i programy rozrywkowe. Na początek kanał będzie dostępny w pakiecie podstawowym Cyfry+, docelowo ma znaleźć się także w sieciach kablowych.
Jesienią stacja zaproponuje widzom dwie produkcje własne. W soboty o 11.00 emitowany będzie program "Samowkręt", który poprowadzi Tomasz Pręgowski. Gospodarz cyklu pokaże widzom, jak samodzielnie wykonywać proste czynności remontowo-budowlane. Z kolei w niedziele o 17.30 Domo pokaże magazyn "Dom z pomysłem". Bohaterami programu będą właściciele domów , którzy podczas remontów swoich mieszkań wykorzystywali niekonwencjonalne rozwiązania. Cykl poprowadzi Maryla Musidłowska.
Ramówka Domo będzie jednak na razie oparta na zagranicznych produkcjach. Stacja pokaże programy takie jak "Ekologiczny Eden Matta Jamesa" (ogrodniczy), "Twoje- moje pokoje"(poradnikowy), "Drapacze chmur - dziś i jutro" (dokumentalny), "Wysypani"(docu-reality), "Kamienica"( reality-show) oraz serial animowany "Sąsiedzi".
Autorem nazwy i logotypu stacji jest agencja Mamastudio, odpowiedzialna także za kreację kampanii wprowadzającej Domo na rynek. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni powyżej 20 roku życia. Producentem i nadawcą kanału jest Canal+ Cyforwy, a partnerem Leroy Merlin Polska. Uzupełnieniem anteny będzie strona internetowa www.domo.pl, która będzie zawierała liczne materiały filmowe.
W momencie startu Domo dostępny będzie na platformie Cyfra+ w pakiecie podstawowym. Kanał ma być także wprowadzony do sieci kablowych. Żadne umowy nie zostały jeszcze podpisane, ale zdaniem nadawcy duże zainteresowanie Domo wyrażają najwięksi gracze tacy jak Aster, UPC czy Vectra.
Kampania reklamowa, wprowadzająca Domo na rynek, ruszyła z początkiem września i potrwa dwa miesiące. Obejmie działania w telewizji, prasie, internecie i radiu. W wybranych miastach na terenie centrów handlowych realizowane będą projekty ambientowe, Działania BTL zaplanowano w sklepach sieci handlowej Leroy Merlin Polska, partnera stacji. Za wybór wykorzystanych w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy MPG.
Roczny koszt utrzymania Domo wyniesie około 3 mln euro. Stacja ma osiągnąć rentowność po trzech latach. Poza wpływami od operatorów kablowych, kanał ma zarabiać na reklamach. Za ich sprzedaż odpowiedzialna jest AtMedia.
Dołącz do dyskusji: Kanał Domo gotowy do startu (wideo)