SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania 'Wiem, co wybieram' rusza w metrze

Kampania "Wiem, co wybieram" rozpoczyna się w warszawskim metrze. Logo akcji przez dwa tygodnie będzie eksponowane na ekranach CityInfoTV.

Kampania "Wiem, co wybieram" promuje międzynarodowy program znakowania produktów żywnościowych. W ramach działań logo i opis tej inicjatywy od początku czerwca są eksponowane na ekranach CityInfoTV umieszczonych w wagonach warszawskiego metra.

wiemcowybieram

Przekaz trafia w ten sposób do grupy docelowej: ludzi w wieku powyżej 25 lat, którzy są , otwarci na zmiany zarówno w zakresie swojego zdrowia, jak i nowych technologii. Realizacją kampanii - zaplanowanej do połowy czerwca - zajmuje się na zasadach partnerskich AMS.

Dołącz do dyskusji: Kampania 'Wiem, co wybieram' rusza w metrze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl