SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania telewizyjna Opoczno

Rusza kampania telewizyjna marki Opoczno

1 czerwca rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Opoczno. Kampania pod hasłem - "Nie sposób oderwać oczu" - skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Celem kampanii jest kontynuacja, zapoczątkowanej w zeszłym roku, zmiany dotychczasowego wizerunku marki Opoczno, jak również bezpośrednie wsparcie sprzedaży i pozyskanie nowych klientów.

Tegoroczna kampania reklamowa obejmuje kampanię prasową, która rozpoczęła się w marcu i telewizyjną, której największe nasilenie przypadnie na okres przed sezonem i w sezonie letnich prac wykończeniowych. Spoty reklamowe Opoczno S.A. będzie można obejrzeć w takich telewizjach jak: TVN, TVP 1, TVP 2, TVP 3, TV4, TVN7. Kampania została przygotowana przez agencję DDB, natomiast zakupem mediów zajęła się firma OMD Poland - oddział Brand&Media.

Kampania telewizyjna rozpoczynająca się emisją 30-sekundowego spotu, jak również kampania prasowa prezentują w głównej mierze nowe kolekcje płytek wprowadzone do oferty w 2004 roku. Odkrywają tym samym nowe oblicze marki Opoczno.

"Przygotowana kampania prasowa i telewizyjna, podobnie jak w zeszłym roku jest kampanią wizerunkową. Oznacza to, że jej głównym celem jest zakomunikowanie konsumentom, że marka Opoczno ulega pozytywnym zmianom. Wzornictwo jest na czasie (zgodne ze światowymi trendami), a marka jest przyjazna, wyróżnia się oryginalnymi rozwiązaniami i spełnia oczekiwania osób, które są otwarte, mają dobry gust oraz cenią styl." - powiedział Daniel Szafulera, Kierownik ds. Grupy Produktów w Opoczno S.A.

Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna Opoczno

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl