SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania przeciw dyskryminacji wiekowej

Brytyjski Departament Pracy i Emerytury ujawnił detale kampanii przeciw dyskryminacji wiekowej pracowników

Kampania została przygotowana przez Agencję Geronimo PR. Akcja zakończy się podczas czerwcowego "Tygodnia Pozytywnego Wieku".

Konkurs objął swoim zasięgiem całą Wielką Brytanię. Nagrody będą przyznawane firmom i pracownikom, którzy mogą pochwalić się awansami i zdolnościami bez względu na wiek i staż pracy. Statuetki "Pozytywnego Wieku" wręczy zwycięzcom, 24 czerwca w Londynie, Malcolm Wicks - minister ds. emerytur. - Zbyt często data urodzenia decyduje o przyjęciu do pracy lub nie.

To nie jest w porządku. Ostatecznie, nie można przekładać wieku na umiejetności. Mamy nadzieję, że ta kampania zachęci pracodawców do zmiany postawy, co w przyszłości zaprocentuje nagrodami - powiedział Wicks.

Kampania ma również na celu wytłumaczenie zmieniajacej się sytuacji demograficznej w Wielkiej Brytanii. Geronimo do przygotowania kampanii zatrudniło Petera Gilheany z Inland Revenue PRO oraz Lorne Gozzard z Fishburn Hedges. Gilheany, który objął stanowisko Dyrektora ds. Łączności, koordynował działania swojej macierzystej agencji podczas odbywającej się raz na trzy lata promocji efektywnej pomocy podatkowej.

Dołącz do dyskusji: Kampania przeciw dyskryminacji wiekowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl