SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania promująca kawę Prima Niebieską

E-kawa czyli rozpuszczalna Prima Niebieska w Internecie

Od czerwca ruszyła nowa kampania promująca rozpuszczalną kawę Prima Niebieską w Internecie. Akcja wspiera zmianę szaty graficznej rozpuszczalnej Primy Niebieskiej. Witrynę www.twojdzien.pl przygotowała wrocławska agencja FX Media.

Mikrowitryna Primy Niebieskiej promowana jest na największych polskich portalach. Użytkownicy Onet.pl już otrzymali wiadomości z pytaniem: "Czy to Twój dzień?", zachęcającego ich do odwiedzenia strony. Internauci, którzy wejdą na stronę www.twojdzien.pl, mają szansę wygrać firmowy kubek Primy. Aby go otrzymać, wystarczy tylko dokończyć zdanie: "Lubię chwilę z kawą Prima rozpuszczalną, bo ...". Każdego dnia dziesięciu autorów najciekawszych wypowiedzi otrzyma kubek Primy. Zaglądając na witrynę można nie tylko wziąć udział w konkursie, ale także sprawdzić się w psychozabawie. Internauci mogą także określić swój biorytm czyli stan umysłu, ciała i emocji danego dnia. Wystarczy wpisać swoją datę urodzenia.

Odwiedzając stronę można również obejrzeć jeden z krótkich humorystycznych filmów, odpowiadających nastrojowi internauty. Wybór jednej z trzech możliwości: "Hm... ok.", "Super" lub "Kiepsko" to także wybór jednej z trzech animowanej historyjki z rozpuszczalną Primą Niebieską w roli głównej. Prima przygotowała 24 krótkie filmy, zmieniające się 2 razy w tygodniu.

Dołącz do dyskusji: Kampania promująca kawę Prima Niebieską

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl