Kampania promocyjna Tok FM
"Posłuchaj, aby zrozumieć" - pod takim hasłem rozpoczęła się kampania promocyjna Radia Tok FM.
Reklamy stacji prezentują fotografie reporterskie z miejsc i scen związanych z ostatnimi wydarzeniami ze świata polityki. Zdjęcia opatrzone są napisem "Posłuchaj, aby zrozumieć" oraz logiem Tok FM i skalą z podanymi częstotliwościami radia w 10 miastach. W ten sposób kampania akcentuje informacyjny profil stacji.
- Tą kampanią chcemy podkreślić charakter naszego radia - to, że w równym stopniu informujemy i pomagamy od razu te informacje zrozumieć. Nie pozostawiamy naszych słuchaczy sam na sam z ogromnym szumem informacyjnym współczesnego świata, ale próbujemy ten szum uporządkować, zhierarchizować, wytłumaczyć. Pomagamy wiedzieć więcej i lepiej rozumieć, dzięki nam można spokojnie włączyć się w nurt bieżących wydarzeń i w dyskusje o świecie. Dzięki Radiu Tok FM będziesz wiedzieć więcej i zrozumiesz świat" - mówi Ewa Wanat, redaktor naczelna Radia Tok FM.
Kampanię przygotowało Radio Tok FM we własnym zakresie. Reklamy stacji ukażą się w prasie - m.in. w "Polityce", "Forum", "Przekroju", a także w wydaniu ogólnopolskim i wydaniach lokalnych "Gazety Wyborczej".
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna Tok FM