SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania promocyjna przypraw do mięs Kamis

Kamis-Przyprawy S.A. rozpoczyna kampanię reklamową mieszanek przyprawowych do mięs Kamis oraz promocję sprzedaży wybranych przypraw z tego asortymentu.

Kampania ma charakter informacyjny – przedstawienie najszerszej na rynku oferty unikalnych mieszanek przyprawowych do mięs, które gwarantują doskonały efekt kulinarny oraz edukacyjny – mieszanki przyprawowe KAMIS to pomysły na „niecodzienne dania łatwe do przygotowania”. Kampania podkreśla również kompetencje marki Kamis – lidera rynku przypraw w Polsce - czytamy w komunikacie.

Aktywności reklamowe potrwają do końca lutego i obejmą wysokonakładowe tytuły prasy kobiecej, w których publikowane będą layouty reklamowe oraz cykl advertoriali. Wybrane tytuły to:  Claudia, Pani Domu, Przyjaciółka, Viva, Tina, Gala, Wysokie Obcasy, Poradnik Domowy, Świat Kobiety, Tele Tydzień. Warto podkreślić, że mieszanki są promowane w okresie karnawału, kiedy konsumenci często szukają pomysłów na niestandardowe potrawy. Dlatego layout prasowy oraz advertoriale zawierają oryginalne,  dobre na każdą okazję, przepisy kulinarne,  przyrządzone z udziałem mieszanek przyprawowych do mięs KAMIS.
Produkty biorące udział w akcji dostępne są w promocyjnej cenie oraz w formie specjalnie przygotowanych trójpaków (trzy wybrane produkty w promocyjnej cenie plus gratis – 2 woreczki do pieczenia lub łopatka drewniana.

             

Poza działaniami reklamowymi i PR, kampania będzie miała szeroko zakrojone wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały pos komunikujące akcję: shelfstoppery, shelflinery, wobblery, toppery do regałów, plakaty, ulotki, hangery, potykacze. W wybranych sieciach handlowych i punktach będą prowadzone promocje z hostessami, jak również degustacje.

Grupa docelowa kampanii to kobiety, wiek 30-45, średnie i wyższe wykształcenie; otwarte na nowości, pragnące urozmaicenia w życiu, lubiące eksperymenty kulinarne.

Zakupem mediów na cele kampanii zajmuje się dom mediowy MEDIACOM, kreacją kampanii, agencja QST.

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna przypraw do mięs Kamis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl