SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania promocyjna bankowości elektronicznej

16 marca 2005 r. ING Bank Śląski rozpoczął kampanię bankowości elektronicznej pod hasłem 'Taki duży, taki internetowy'

Wziął w niej udział Marek Kondrat.

Czas trwania: od 16 marca do 24 kwietnia 2005 roku.

Cel kampanii: zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej ING Banku Śląskiego oraz wzrost dynamiki sprzedaży kont osobistych.

Grupa docelowa: kampania skierowana jest do osób poszukujących dużego, solidnego i wiarygodnego banku z placówkami (nie wirtualnego), który oferuje dostęp do konta przez internet i telefon.

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna bankowości elektronicznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl