SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania prasowa marki Galeo

Fartuszek i dobre przyprawy.... Pod takim hasłem rozpoczyna się kampania prasowa marki Galeo

Kampania ma charakter wizerunkowy - Z Galeo każda domowa potrawa smakuje tak jak powinna oraz informacyjny - Szeroka gama przypraw Galeo oraz ich przystępna cena sprawiają, że stać Cię na urozmaicenie, Galeo to smak domowej kuchni.. Kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson - Parintex Sp. z o.o, zakup mediów powierzono agencji MediaCom. Kampania prasowa będzie przeprowadzona w najpopularniejszych poradnikowych tytułach prasy kobiecej m.in. Pani Domu, Przyjaciółka, dodatek grillowy Przyjaciółki, Dobre Rady. Galeo z kampanią reklamową obecne będzie w prasie do połowy maja.

Galeo to marka przypraw z tzw. segmentu ekonomicznego, dedykowana konsumentom prowadzącym tradycyjne gospodarstwa domowe oraz tym, którzy cenią sobie smak domowej kuchni. Atutem marki Galeo jest jakość produktów i cena dostosowana do portfela przeciętnego konsumenta. W ofercie Galeo jest 35 produktów. Należą do nich tradycyjne przyprawy takie jak pieprz, majeranek, ziele angielskie, ale również mieszanki przyprawowe (m. in. do kurczaka, bigosu) i dodatki spożywcze. Wszystkie przyprawy, z których w kuchni korzysta się najczęściej.

Od lutego br. przyprawy Galeo sprzedawane są w nowych i atrakcyjnych żółto-pomarańczowych, opakowaniach. Torebkę zdobi zdjęcie przyprawy, a na jej odwrocie znajduje się przepis kulinarny z wykorzystaniem kupowanego produktu. Nowe, ładniejsze i bardziej czytelne jest także logo Galeo. Konsumenci oceniają, że jest teraz lepiej widoczne, nowocześniejsze, a dzięki charakterystycznemu wzornictwu jeszcze bardziej kojarzy się z przyprawami.

Producentem marki Galeo jest firma Kamis-Przyprawy. S.A

Dołącz do dyskusji: Kampania prasowa marki Galeo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl