Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu
Kampania jest kolejnym elementem działań podjętych przez Polskie Radio w listopadzie ubiegłego roku, w obronie abonamentu, jako warunku funkcjonowania mediów publicznych. Potrwa do końca miesiąca.
Akcja ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku Polskiego Radia jako rozgłośni, która proponuje słuchaczom największą ofertę programową w kraju, jak również jako nadawcy publicznego. Obejmie zasięgiem obszar całego kraju.
Wykorzystane media: billboardy oraz miniboardy na terenie wszystkich województw, głównych miast Polski oraz większych miast powiatowych i gminnych.
W Warszawie szczególnym uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej w metrze.
Ponadto przez cały miesiąc na wszystkich ogólnopolskich antenach Polskiego Radia będzie emitowany spot autopromocyjny.
Dołącz do dyskusji: Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu