SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu

Kampania jest kolejnym elementem działań podjętych przez Polskie Radio w listopadzie ubiegłego roku, w obronie abonamentu, jako warunku funkcjonowania mediów publicznych. Potrwa do końca miesiąca.

Akcja ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku Polskiego Radia jako rozgłośni, która proponuje słuchaczom największą ofertę programową w kraju, jak również jako nadawcy publicznego. Obejmie zasięgiem obszar całego kraju.

Wykorzystane media: billboardy oraz miniboardy na terenie wszystkich województw, głównych miast Polski oraz większych miast powiatowych i gminnych.

polskieradio

W Warszawie szczególnym uzupełnieniem kampanii będzie wykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej w metrze.

Ponadto przez cały miesiąc na wszystkich ogólnopolskich antenach Polskiego Radia będzie emitowany spot autopromocyjny.

Dołącz do dyskusji: Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl