SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania klubu Heyah

Wczoraj w prasie i radiu ruszyła kampania reklamowa Klubu Heyah

W najbliższych dniach akcja zostanie rozszerzona na Internet i kino.

Kampania ma za zadanie przedstawić korzyści i bonusy, jakie otrzymują Klubowicze Heyah oraz zaposić do wspólnego działania nie tylko obecnych Klubowiczów, ale również wszystkich, którzy jeszcze nie należą do Klubu Heyah.

Hasło kampanii to "Wesoła zabawa w miłym gronie".

Kampania obejmuje działania w prasie,  głównie na wyselekcjonowanych magazynach i innych tytułach docierających do grupy młodych ludzi (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Dzień Dobry", "Bravo", "Bravo Girl", "Przegląd Sportowy", "Bravo Sport", "Newsweek Polska", "Przekrój", "Cosmopolitan", "Aktivist").

Przeprowadzane zostaną niestandardowe akcje w Radiostacji i Esce. Obejmą one różnorodne formy m.in. konkursy skierowane do Klubowiczów Heyah (osób należących do Klubu Heyah) jak również do wszystkich młodych użytkowników telefonów komórkowych.

Również kampania internetowa obejmie niestandardowe formaty na stronach wyselekcjonowanych dla młodego targetu - strony studenckie i szkolne, rozrywka, komunikatory.

Za kreację kampanii Heyah odpowiada agencja G7, za planowanie mediów - Optimum Media OMD. Partnerami klubu są: Cinema City, KFC, Top Secret.

Dołącz do dyskusji: Kampania klubu Heyah

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl