Kampania 'Jaki ślad zostawisz po sobie?' ponownie w telewizji (wideo)
Ruszył drugi etap kampanii społecznej 'Jaki ślad zostawisz po sobie?'. Akcja prowadzone w telewizji promuje bezpieczeństwo pracy na wysokościach.
W drugim etapie prowadzonej przez Państwową Inspekcję Pracy kampanii społecznej 'Jaki ślad zostawisz po sobie?' wykorzystywany jest znany z poprzedniej odsłony tej akcji spot, który pokazuje w skrócie życie robotnika spadającego śmiertelnie z dużej wysokości. Przekaz podkreślający znaczenie bezpieczeństwa w pracach budowlanych na wysokościach jest skierowany przede wszystkim do osób pracujących w branży budowlanej: od inwestorów, przez kierowników, do robotników i ich rodzin. Badanie zrealizowane przez TNS OBOP pokazuje, że z pierwszą odsłoną kampanii zetknęło się ponad 45 proc. robotników w wieku 20-45 lat, a 47 proc. spośród tych osób zadeklarowało, że będzie bardziej uważać przy pracy na wysokościach.
W obecnym etapie akcja przez cały listopad będzie prowadzona w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 24, Polsacie i TVP 4. Kreację kampanii przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'Jaki ślad zostawisz po sobie?' ponownie w telewizji (wideo)